Tuesday 2 February 2010

Vanduta R P: florala, anii '50, nuante de lila, roz, verzui



Imi faceti voi o oferta (pe mail) cu pretul pe care sunteti dispuse sa il dati. Pretul minim este 160 lei. Cea care imi face oferta cea mai mare, ia palaria. Daca doar o singura persoana ofera pretul minim, palaria pleaca la ea cu pretul minim. Ofertarea dureaza pana duminica 7 februarie, la ora 8 seara. Eu voi posta in fiecare zi oferta maxima, ca sa stie toata lumea unde ne aflam. Daca vrei s-o cumperi pe loc, si sa nu astepti rezultatul de duminica, pretul palariei este de 350 lei.

Palarie din petale de matase si catifea, pe schelet de sarma, imbracat in catifea visinie. Culorile sunt superbe (nu stiu cat se vad in poze)!!! Fiecare petala este vopsita in degradeuri, de movuri, verzuiuri. La spate are o fundita din catifea. Este o palariuta extrem de fina si rafinata, destul de maricica. Ca de zana. Chiar daca nu e alba, mi se pare faina de mireasa (mireasa sa aiba o rochita simpla, din matase sau satin, lila desigur). Nu stiu cat de purtabila o gasiti, dar e foarte frumosa, o incantare.

Dimensiuni schelet: 12 x 15,5 cm. Petalele depasesc scheletul, in fata, cu 2 cm. Se fixeaza pe cap cu piciorusele de sarma, care se pot strange sau largi (dar nu e indicat sa tragi de ea zilnic). Deci e marime universala. Petalele sunt destul de maricele, si au tendinta sa se indoaie si sa se sifoneze. Atunci cand o depozitezi, niveleaza-i foarte bine petalele. Ele pot fi si calcate (mie mi-a parvenit f zburlita, si am calcat petala cu petala).

Stare excelenta. Avea o singura petala un pic descusuta, si atarna, dar i-am cusut-o eu.

No comments:

Post a Comment