Sunday 1 August 2010

Vanduta: Palarie platou, anii '50, exceptionala - 300 lei




300 lei
Palarie superba, tip platou, din anii '50 (tipica pt acea epoca a frumusetii elegantei si feminitatii, epoca starurilor clasice).

Este prima data cand pun la vanzare acest tip de palarie. Mai vedeti si modelul alb din dantela, minunat pt mirese. Este un model de palarie foarte elegant si elitist, demn de o diva (eu asa le si spun - palarii de diva). Am adunat vreo 6 pana sa ma indur sa vand vreo una. Sunt mai rare si mai scumpe.

Este un tip de palarie foarte plat (dupa cum se vede in poze, numele de "platou" exprima totul).

Aceasta palarie este bej, impodobita cu organdi bej pe margine si in jurul calotei. Plus 2 trandafirasi bej foarte frumosi. O palarie exceptionala, sper sa si-o permita cineva, pt ca ii va aduce multa bucurie.

Sta fixata pe cap cu un suport de sarma, deci e reglabila, deci e marime universala. Nu are elastic, dar ii pot pune. Oricum, stra fixata pe cap foarte bine. Eu am umblat prin oras cu o astfel de palarie. Doar daca bate vantul mai puternic ai probleme.

Voi reveni cu pozele interiorului, detalii, etc. Am postat doar poze de la Probeaza si pozeaza, unde aceasta palarie a fost foarte populara. Nu ai oricand ocazia sa portii asa ceva.



No comments:

Post a Comment