Monday 2 August 2010

Palarii vintage disponibile

Dragi clienti,

Va multumesc ca imi urmariti blogul si activitatea. Va si mai multumesc daca comandati ceva.
Pt ca in ultima vreme am dat peste multi clienti neseriosi, glume proaste, etc, m-am hotarat sa inaspresc regulile de comanda.

Pt rezervari scrieti-mi numele, numarul de telefon in primul mail, si adresa. Fara ele nu iau in considerare rezervarea.

Rezervarea este valabila 1 saptamana. Dupa 7 zile deci, daca nu primesc nici un semn de viata , voi anula rezervarea. Mai accept inca o saptamana (maxim 2 saptamani in total deci) in cazul cand sunt anuntata, explicata (situatii speciale, etc). Dau dovada de intelegere, dar va rog sa ma anuntati, sa ma tineti la curent. Clientii fideli, sau cei pe care i-am upgradat la calitatea de prieteni pot negocia aceasta regula.

Daca trebuie sa trimit prin posta un pachet, regula obligatorie ca sa fac acest lucru este sa primesc in avans minim banii de posta (12 lei). Va scriu pe mail modalitatile de plata. Nu ma mai deplasez la posta cu pachete fara nici un avans, pt ca mi s-a intamplat sa primesc pachetele inapoi, si sa platesc eu posta, fara sa primesc macar o singura explicatie. De la aceasta regula fac exceptie clientii fideli, care au mai comandat de la mine, si stiu ca ma pot baza pe ei. Ca sa evitam situatiile delicate totusi, aruncati intrebarea in prealabil ("iti platesc avansul?"). Trimitandu-mi avansul, va trebui sa va incredeti in seriozitatea mea, asta e. In 90% din cazurile cand achizitionez palariile mele eu platesc integral in avans, platesc si cu cateva luni inainte sa primesc palariile, si platesc in tari super departate. Nu am avut pana acum nici un incident neplacut.

Nu prea am timp in general, imi cer scuze ca nu ma ocup la capacitate maxima de activitatea aceasta, dar am o alta profesie, care imi asigura subzistenta, deci, please understand. Stau prost cu timpul. Dar daca voi veti fi hotarati, punctuali si seriosi, va voi raspunde la fel.

Trimit cu drag mai multe informatii, fotografii, dar va rog sa ma anuntati in detaliu ce doriti (culoare, buget, scop, etc), ca sa nu pierd timpul degeaba. Acest lucru e valabil pt cei care imi scriu o cerere generica - caut o palarie bej spre exemplu. Ma straduiesc si pozez toate palariile bej din casa, si apoi primesc raspuns de exemplu ca de fapt nu vrea sa depaseasca 100 lei ca pret, sau ca vrea doar palarii mici. Eu evident pregatisem tot. Incerc sa ajut in astfel de situatii, dar va rog nu abuzati.

Pup si navigare placuta printre palarii!

No comments:

Post a Comment