Wednesday 3 March 2010

Vanduta: palariuta anii '50 cu pene negre si ac de palarie

Palariuta draguta, la care mami tine mult :)

E micuta si frumusica foc. Este romaneasca, facuta la Timisoara - cand am cumparat-o avea lipit un cupon rupt din hartie veche ingalbenita, abia se mai tinea de palarie (intre timp a zburat). Pe el scria ca e de la Timisoara, lotul, etc. Era un bon de inventar - adica palariuta asta a stat in magazie si nu s-a vandut ever la magazin. Probabil dupa vreo 40 de ani a fost evacuata, si prin diverse peripetii (pe care mi le imaginez) a ajuns de-am luat-o eu. Deci nu a fost purtat niciodata pana sa ajunga la mine (eu am luat-o de multe ori prin casa, si de 2 ori in oras... deci neglijabil). Trebuie sa recunosc ca penele negre si acul din sidef (sau cel putin pare sidef) le-am adaugat eu. Sper sa nu fi aricit nici o vintage-lover cu aceasta interventie "neortodoxa".

Nu are eticheta (bonuletul sfasiat l-am ratacit printre palarii, deesi am vrut sa-l pastrez).

Nu are nici un defect. E curata, nu a vazut molii niciodata, are o fundita adorabila la spate (originala). Este micuta, dar asta e forma ei. Marimea e universala, pt ca sta pe varful capului. Are o forma superba, decorativa. Nu are sistem de prindere, eu am purtat-o asa, si am avut noroc ca nu a datut vantul :)




No comments:

Post a Comment