Wednesday 3 March 2010

Colectia personalai: palariuta adorabila, cu floricica si voaleta, anii '50







E maronie, din fetru si are o forma de sapca - cu un cozoroc minuscul, dublat cu catifea. Mai are si o voaleta f fina, cu bulinute din catifea minuscule - o minune, pacat ca e rupta. Dar la cat e de fina, slabe sanse sa fi supravietuit intreaga atatia ani. Si intr-o parte sta cocotata si tare curioasa o floricica din catifea. E superba.

Are si eticheta (Genuine Fur Felt).

Micuta ca dimensiuni - 53,5 cm. In penultima poza apare un pic sifonata - nu este! Am uitat eu s-o aranjez. Inafara de voaleta care nu poate fi trasa pe ochi (dar stransa e f buna), palaria e perfecta.

PS: in ultima poza apare pisica mea Ouda, care, printr-o minune inexplicabila, nu a sarit sa-mi ferfeleasca palariile, asa cum face intotdeauna cand scot vreo una. Si ea e innebunita dupa palarii! De altfel mi-a stricat vreo doua...

No comments:

Post a Comment