Tuesday 9 March 2010

Probeaza si pozeaza: episodul I

Uau, a iesit un eveniment foarte fain duminica - am avut vreo 400 de vizitatori (multumiiiim!!!).
Ne-am distrat, am probat, la micul studio aranjat de noi la fata locului era coada tot timpul... Alexandra si Vlad au facut poze non-stop. Ce mai, a fost SUPER! Dar vedeti singurei din fotografiile de "making of". Sunt bucuroasa de ceea ce aiesit, chit ca au mai fost si mici incurcaturi. Si am scos in lume palaria mea de derby din anii '30 :)))

Foarte important: JOI postam cele cateva sute de fotografii portret - in care voi, modelele, ati bine-voit sa pozati (si am vazut ca v-a placut). Deci, de joi incolo fiti pe faza si descarcati fotografiile de aici sau de pe facebook.

Pana la urmatoarea intalnire de acest fel, va pupaaam!!!
Palarii Vintage









































































































3 comments:

  1. Soo cool! Chiar imi pare rau ca am ratat asa un eveniment!:)

    ReplyDelete
  2. Ce bine v-ati distrat!!!!!!
    Of, si eu vreau...

    ReplyDelete
  3. Felicitari! Ati creat PARADISUL FEMEILOR! Imi pare atat de rau ca nu am ajuns !! Dar poate facem un proiect impreuna!

    ReplyDelete