Friday 26 March 2010

Vanduta: palarie neagra extravaganta

Palarie vintage cu boruri mari, neagra, dintr-un fetru gros, catifelat. Calota are forma de fedora (despicata pe mijloc), si este un pic asimetrica - fapt pe care eu l-am interpretat ca e facuta sa se poarte pe o parte. Daca o pui drept pe cap, pare ciudata calota inegala. Dar pe o parte, arata super.
Palaria este decorata cu o banda din margelute, din care eu nu am observat sa lipseasca vreo una. Deci starea este absolut perfecta, nici un defect, nici un semn de purtare, de uzura. Circumferinta: 56cm. (sper ca masor bine...)

Aceasta palarie am achizitionat-o impreuna cu inca 3 (toate cu boruri mari - printre care si cea Sacks Fifth Avenue la 800 de lei) de la o familie proeminenta din SUA (Carolina de Nord), si sunt foarte mandra de achizitia mea!!! Au apartinut unei doamne din acelea de le vedem prin filme, o adevarata Lady.
2 din cele 4 palarii le pastrez deocamdata, pt colectia mea.

Nu stiu din ce perioada este palaria, imi dau cu parerea ca e din anii '80, nu are eticheta dar pe fetru scrie "Carol, Body Made in Italy".
O palarie superba, impresionanta (poate si pt ca stiu de la cine vine).

No comments:

Post a Comment